19:05 ♥

tror nog jag börjar blogga här igen, eller vad tycker ni ? funderar också på om jag ska byta till devote eller inte.. hmm beslutsångest !
så vad tycker ni ? ska jag byta eller stanna kvar ? :)

hade match mot lindö idag, en tuff och jämn match, men det slutade med att vi vann med 3-2 och betyder därmed att vi ligger på tredje plats i serien.
imorgon är det skola igen.. och idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker till london.

men ska se om jag hinner blogga innan jag åker till skolan imorgon ? kanske lägga upp en bild på dagens outfit osv..

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart du ska blogga här, är ju roligt att gå in och läsa din blogg. Kram

2011-09-22 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0