27 juli

Har inte haft något att blogga om dom här dagarna som gått, så jag gör det nu istället. I lördags när jag kom hem ifrån Halmstad åkte jag ditek till Mimmi som fylde år och umgicks med dom underbara människorna Eve, Ronja, Oscar och Mimmi.. Vi kolla på film hela natten typ och va på donken tre gånger tror jag ? nej vadå fetton.. ? huhu.
Verkar ju som att jag inte kan lova att jag bloggar imorgon eller något eftersom jag ändå aldrig gör det, så jag säger istället att vi hörs när vi hörs.. ok ? Slänger in några bilder ifrån min senaste vecka också.


























Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder du! :) <3

2011-08-08 @ 17:29:36
Postat av: Amanda Stjärnskog

Ser jag fel, eller är din one-piece lila..? Hehe, för jag har också en, i lila :D fina bilder förresten!

2011-08-08 @ 18:52:11
URL: http://amandastjrnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0