14 juli

Haft en blogg paus nu i någon vecka eller två som ni kanske har märkt? Men jag har haft rätt så fullt upp med mitt liv. Just nu sitter jag iallafall
ny duschad och fräsch i soffan, va hos läkaren i två timmar igår bara för att vi skulle få reda på om jag hade halsfluss eller inte, och det visade sig
såklart att det va det jag hade.. SUCK! 
På lördag så drar vi ner mot Halmstad jag, mamma och pappa. Ska bli riktigt mysigt! Och så har jag ju med mig datorn såklart.

Som jag skrev i förra inlägget så va vi i laget på cup i finspång och det blev en andraplats för våran del, rätt så bra faktiskt! Så nu är det ju bara
att tagga om till cupen i helsingborg vecka 31, längtar!



Bild på mina fina tjejer!

ANGELICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0