14 augusti

Chillar hemma idag, imorgon blir det att gå på IFK Norrköping - AIK med bästa laget och efter skumparty i folkparken. Ska bli riktigt kul att umgås med mina underbara brudar! På onsdag är det seriestart och match mot borensberg så kom och kolla vetja? ;) Om en vecka börjar skolan också, längtar sjukt mycke fast ändå inte.. Träffa alla kommer va as roligt, men sen dedär med betyg och hela köret är inget att prata om.
Men jag är på sjukt bra humör nu eftersom mamma ringde imorse och berättade att hon och jag troligen åker till London i september och jag blev som sagt sjukt glad! Kan inte sluta le.. :D
Men nu så ska jag kolla klart på never say never och så får jag väl se vad som händer under dagen.
SEYAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0